Sophie

- Mer än du förtjänar!

nybäddat!!

Kategori: KUL

Va bra det går för min blogg just nu , det har dubbleras läsare ungefär och bara nu idag på en timma ungefär är det 20 läsare=) , kul tycker jag , hoppas ni gillar bloggen och stannar kvar här hos mig , kan behöva lite feedback!
Jag menar 50 läsare igår  den tredje och för två dagar sen vare typ 30 nånting bra de,,

Blev inge hallstahammar och Toni idag , blev istället att hyra film med mamma , vi kollade först en tragisk dramakomedi som knappt hade någon handling(tyvärr la jag inte ens titeln på minnet) , och sen kollade vi på den otroligt roliga filmen Fullt hus  2 med steve martin ,haha älskar han , och filmen är en sån bra familjekomedi! Vi hann också med att massera varandra och jag lärde också  mamma hur hon taggar bilder på Facebook=D hah..

Efter filmernas slut så satt jag mig här vid datorn och då antog jag en utmaning mot sara , den som kunde få mest läsare innan tolvslaget , sara vann ju , då hon redan hade 10 över mig ungefär ,men de gick ju som sagt bra för mig!

Nyss bäddade jag sängen , älskar att sova i nybäddat , snart ska jag nog gå och lägga mig , vill inte sova bort heeela dagen!, Ska faktiskt hinna att träna ,skicka in ett brev till friskis så jagfår lön... och så ska jag städa mitt rum , vill överaska mamma lite!!

för ungefär en halvtimma sen skrev jag ett långt inlägg , ungefär som de här , men,,, blogg.se har krånglat heela dagen för mig och för sara med för den delen,såå det försvann och kvar fanns bara rubriken,, så nu efter att jag skrivit några rader ctrl + c :are jag !
smart tänkt sophie , smart tänkt..

ska lukta på mina nya lakan och försöka hitta någon rolig blogg nu

Puss & Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: