Sophie

- Mer än du förtjänar!

Oj

Kategori: KUL

Vilken dag!

Vaknade runt tio breve en förjävla bra kompis , jag kan verkligen vara mig själv med dig , och jag älskart!
Gick upp fixade mig , gjorde frukost osv.
Tog bussen med elli mot stan o bytte buss och åkte sedan till skolan!
Väl i skolan skulle vi bli mätta av hvmode yesyes, sen efter de tog sofie , jag , sara, anna och elli bilen till hälla för att dela ut flyers , jofan de gick väl bra!

kommer till skolan runt två och då vare visst dags för en massa dans ,
från 14:00 - 17:15 dansade vi , jofan , man har ju valt estet -dans så!

Efter de tar vi bussen hem igen jag och elli.
Jag åker hem , lagar mat , äter den och softar lite.

Sedan pakar jag en ryggsäck , sätter på mig springskorna och joggar till friskis , eller ja , jag powerwalkade en hel del , då de var isisisisiisisisssssshallt jag ramlade typ 10 ggr när jagjoggade. Så jag lär ha användt dubbelt så mycket muskler när jag sedan fick gå o spänna hela kroppen för att inte ramla(hjälper de?)

Iaf, kommer fram till friskis går in på gymmet och börjar köra lite på crosstrainern direkt , sedan blire gymeligymma och det gick skit bra , hann också med att stretcha en massa , vig du är nu sophie!;)

Yess sedan tar jag bussen hem , och när jag kommer hem har pappsi handlat lite och de finns massa färska frukter såå jag äteer masssssssor , Sen nu sitter jag här , och är trött.
ska försöka sova nu.

Och Larssa C ,vilken tur du hade:)skyddsänglar finns!

Puss på alla mina vänner som är underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: