Sophie

- Mer än du förtjänar!

mönstring

Kategori: KUL

Idag har jag blivit sviken 3 ggr , på bara en dag , idag har jag varit rädd , aldrig någonsin har jag varit så rädd som idag ,idag planerade jag en begravning , en begravnin som jag lyckligtvis fick skjuta på!

Idag har jag mått dåligt , försov mig i morse och 45 min efter jagvaknat skulle jag befinna mig i danssalen och göra mitt bästa , Känns som en viss lärare inte tror att jag klarar de , och då kan ni tänka att jag ska göra de bästa? men då blir de bara fel, jag gör nog bäst när jag skiter i alla andra.

Idag fick jag också ett lyckligt besked , jag ska få mönstra , den 25 februari ska jag ta ett för jävla tidigt tåg till göteborg och i två dagar ska jag kriga som aldrig förr , jag vet att jag vågar och att jag kan om jag vill , men i en månad ska jag jogga 3-5 km varje dag , jag ska förbättra min kondis rejält , jag vet att de går att förbättra den på bara en månad , de vet jag , jag har gjort stora förändringar förut.
Jag är nervös som fan ,känner redan klumpen i magen nu som jag vetatt jag kommer ha sen när jag gör alla tester.
Jag vill klara alla och få chansen att göra lumpen, är inte helt säker på att jag vill göra de , men skulle jag platsa skulle jag nog ta den förbannat bra chansen.

Det finns inget som stoppar mig och spåret! imorgon , beger jag mig ut för första gången på länge , jag ska också dansa och gymma imorgon , lite sent påtänkt tänker ni , men nee ,de är inte ett dugg försent , jaghar kondition där nu , men ,jag vill frbättra den som sagt.
Imorgon gäller det , sedan har jag en månad och 4 dagar på mig , eller kanske 3 , ska vila en dag innan. Den dagen ska jag ägna mig åt att äta pasta , nuu jävlar ska jag äga sönder alla andra småtjejer( japp jag ska mönstra med 91:orna)
Lycka till Michaela som ska mönstra om en vecka!


Imorgon har jag sovmorgon till tolv då min naturkunskapslärare är SJUK, poor little girl.
Kanske tar jag på mig springskorna och springer ett par km imorgon på morgonen redan , vad tror ni?
Ah , dom här närmaste veckorna kommer bestå av massa massa träningsinlägg , och hur kul är inte de, och eftersom jag fick de här beskedet nu , så kanske jag t.om fortsätter såhär efter , ifall jaginte klarar de så har jag iaf klarat kommaigång som fan, Nu jäävlar ger jag gärnet!!


Idag tatuerade Elli sig , jag fick sitta brevid i 7 min o titta på när han stack nålar ihennes handled, f*n va snyggt de blev.

Känns som om jag har fått den här satans energi i rätta tid, allt har varit så förbannat jobbigt nu på senaste tiden !
Äntligen får jag tänka på något annat!

ååh , hoppas ni stöttar mig , måste leva nyttigt o träna en massa fårn och med NU
eh okej , alkohol får jag dricka? oki!


Måste få mig ett par timmars sömn nu
Puss

Kommentarer

  • Celena säger:

    Lycka till med mönstringen! När jag var ung ville jag oxå mönstra men det blev inget. Däremot så har jag varit med i Lotta-kåren och 'krigat' lite på Strängnäs regemente. :)



    Mvh Celena

    2009-01-20 | 08:05:52
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • sara cederborg säger:

    Kul och höra sophie :D Läste dom ditt hot mejl eller? ;)

    2009-01-20 | 08:16:37
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Elli säger:

    YOU GO GIRL! :D Kan se mig framför mig att du blir en sån där cool befälhavare för alla killar :D

    2009-01-20 | 09:46:32
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    Sv: Ja.. det är så sant ju! Tack mig.

    Och du, läs bloggish. larssa har vart med om en olycka..

    2009-01-20 | 15:12:09
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: