Sophie

- Mer än du förtjänar!

mkt bloggande idag

Kategori: KUL

Men jagvet att alla mina läsare älskar det!

Och nu kanske ni undrar vad jag gör uppe nu ,? jo jag kollade nyss på i ditt ansikte med magnus betner
hann få med mig några citat som av hans kollegor sa:

  1. du,du ser där uppe där det är tänt? ,  där har jag släkt!
  2. På Brandstationen pratar dom mkt slang!
  3. -känner du någon diabetiker?
    -ja
    -typ 2?
  4. jobbar sotare svart?
  5. kakorna kan vara slut,men muf finns
    och en massa-riner.

hhaha jag tyckte domvar roliga iaf(A),men jag har ju ganska bred humor ocksÅ!
opppss! jag ska upp vid sex, dags att sova lite kanske?
Puss

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    hahaha fan va roliga

    2009-01-09 | 08:56:20
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Michelle Bogar. säger:

    Okej! Låter härligt. Ptja idag så har det varit skola, sen vart jag nere på stan med en kompis. Och nu sitter jag och tittar på let's dance. Gör du också det? :*

    2009-01-09 | 20:53:26
    Bloggadress: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: