Sophie

- Mer än du förtjänar!

men kom igen nu läsare

Kategori: KUL

Inte bloggat idag o bloggade inte igår heller ,?

o då har jag tappat 10 läsare! , wtf liksom
men nu kommer det efterlängtade  inlägget:

Igår var jag i skolan , trött som satan , men de var faktiskt ganska okej ändå:) man har ju ett antal sköna tjejer att luta sig imot!

Efter de gick jag på stan med elli och anna , sen drog jag hem , fixade lite hemma och sen kom patrik och hämtade upp mig och vi drog oss mot stan ,han kollade på jeans , men.. hittade inget!
sen drog vi till Jensen och tryckte i oss massa tjejkött , fina pommes och goda grönsaker!
Medan jag sitter där börjar en viss ellinor tjata om att dra ut till konrad o dansa, noi johan mfl skulle dit , och jag som somnade vid halv fem och gick upp vid sex va ju inte sååå sugen på de..

Iaf , jag och patrik åt upp han körde hem mig o sen begav han sig hemåt dom 7 långa milen!
jag kom in städade hela köket , fick pengar av pappa och drog ut till konrad - japp det slutade med att vi drog ut , och tur var väl de ,var så jävla snygga killar ute , och många från nybygge ,och jätte många från estet :D
så man var aldrig ensam haha!

drog hem sov lite , o så smsade jag med en man som vill spela wii klockan fyra på natten? morgonen?
-jajo varför inte , jätte pepp på de när jag knappt sovit en timma!!

Iaf idag vaknade jag runt ett, eller ja , jag hade ställt klockan så att jag inte skulle sova längre!
fixade lite grejs
fixade mig ,
sen kom vallis och jesper o hämtade mig o vi drog till ikea o köpte presenter till sara!
sen skjutsade dom mig till sara o jag o sara fixade oss o fixade till hennes place för förfest!
vi fixade första drinkarna , o sen började det strömma in folk , vi åt gott , sara fick fina presenter ,
sen blev det strike , kul som fan , sara är min baby !(L)

smuttade på drinkar på strike o sen drog vi oss en cheeseburgare o sen mot bussen
hahahhhah,
jag och elli tjuvkikade på en JÄTTE snygg kille då.
hahahhhaha
haha
ojoj

iaf , nu är jag hemma och sitter här ensam med tuttarna i vädret och pruttar!
Imorgon är det invigning på nya friskis och svettis och jag ska jobba då!, KUL=D
men  ska inte jobba så tidigt, så de är bra .

Nu ska jag lägga mig ner i min sköna säng och kolla runt på massa bloggar osv.

bilder kommer imorgon
FILMER med för den delen!
haha
PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: