Sophie

- Mer än du förtjänar!

Mattias Andreasson

Kategori: KUL

I ett tidigare inlägg skrev jag om att jag och min dansgrupp i skolan ska dansa bakom Mattias Andreasson.

 idag när jag stod o diskade kom en av EMDs låtar på radion , jag höjjde lite o sjöng med, klart man kan texterna och klart man tycker dom är bra , eller jaa , inte helt självklart för alla kanske , men för mig iaf!
Att dansa bakom han ska bli skit kul , jag menar , han är en stor artist och han har hamnat högt uppe väldigt snabbt! Bara de gör att man kommer verkligen göra sitt bästa OCH lite till t.om, man vill ju inte göra han missnöjd liksom !

Men hans utseende , han är såååå otroligt snygg , söt, & stilig ! Jag vill verkligen att han ska bli nööjd över oss som dansar , så jag hoppas att  alla andra gör sitt bästa också när vi väl på lördag runt 19:00 dansar runt om en sån snygg kille!


sen så luktar jag svett! men jag vet att de iaf finns en som vill krama mig=) MAMMA!    

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    ny blogg.. info kommer imorgon ;)

    2009-01-28 | 17:34:38
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Håkan säger:

    tjejer som luktar svett är äckliga.

    2009-01-28 | 21:28:40

Kommentera inlägget här: