Sophie

- Mer än du förtjänar!

massage

Kategori: KUL


Tjenare mina kära läsare!
Nu sitter jag och softar med sara , hon tittar på 90210 - snark och jag sitter då här.
Idag har vi varit på ica och köpt snacks på ica med alma och chillat i hennes rum.

Snart börjar skolan och det känns rent åt helvete
Iallafall , blev inge träna idag så de får bli imorgon innan jag ska till morsan o fira henne ,hon fyller ju hela 41 år.. haha nu när jag skulle skriva 41 så tittade jag på alla saras nummer på tangentbordet- fett fula.!
sorry sara!
Idag har jag fått jobb , inte direkt bästa , men lite mer pengar  i månaden tackar jag inte nej till, så tack pappa för att jag får åka runt runt med dig!
Enköping , uppsala osv ,hhaha stackarn vill inte åka runt själv!

Men jaa , jag vet inte vad jag ska skriva nu , ska försöka få sara att massera mig ,haha undra omjag blivit beroende av de?
Humm jaru nu tar bokstäverna slut och jag orkar inte lulla för mycket för att ni ska ha något att läsa,,, som ni förmodligen inte fattar ett skit av..


massage vare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: