Sophie

- Mer än du förtjänar!

kniv

Kategori: KUL

Okej , två nätter i rad har jag kollat flera "det okända" avsnitt , det är spännande och LÄSKIGT , trodde aldrig jag skulle tycka något var läskigt , ja förutom clowner och lastbilar , men tänk er, massa läskigt på datorn , du har den i knät och de enda du ser i ditt kolsvarta rum är just den , datorn..

Hha försökta få folk att prata med mig samtidigt så att jag inte skulle bli allt för rädd när ja ligger där helt ensam!

Inatt hade jag också en hemsk dröm!!

Jag drömde att hela min vänstra hand hade ett skärsår från fingarna och ner till armvecket, och vid armvecket vare ett hål så att man såg in allt blod o alla ben , och såret bara öpppnade sig hela tiden och jag var på nån uttagning och ingen av sköterskorna som fanns där vile hjälpa mig , dom sa bara : TA EN KÖLAPP... mh jag tog ju en ,men den ena blev snodd , den andra tappade jag bort. så jag fick sitta där , helt plsötligt säger någon , du får inte fortsätta uttagningen pga såret så jag fick sätta migpå ett rullband me dmin väska o sen öppnades ett hål i de o jag föllner i ett tåg oså var jag påväg hem..?

fan får man allt ifrån?

yeye idag fyller två snyggingar år
snygging1: Mamma 41år
snygging2: Sofie 19år
Grattis till er!

Snart ska jagtill mamma o fira henne då sen blire chilla inför skolan imorgon,
tors skola
fre skola + patrik
lör fira sara utgång
sön plugga?
yes
nu ska jagleta strumpor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: