Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Kategori: KUL

Kent ,
såg nyss i Robs blogg att han lagt upp texten till Kent - utan dina andetag ,
En sån vacker låt med sååååå mkt minnen :
PL , PL , västeråshallen , eskilstuna, - sara sara !
hah så jävla najjs de va.

jaaa men gårdagen då , hur gick de för mig attt hitta något tänker ni?
INTE ALLS BRA , slutade med att jag åt natt mat - tacos som min syster ohennes boy hade lagat , eller ja , mesthan , hon skar bara up grönsakerna, hah..
de va najjs , men jag fick sitta på mitt rum ensam o äta då dom skulle äta i vardagsrummet tillsammans med en film dom hade hyrt!
Men äsch , lite skönt vare , har faktiskt sovit 10h inatt o de känns bra!

Idag ska jag nog träna - om jag orkar pallra mig dit, sen ska jag också plugga lite,, lite av varje sådär. sen blire laga mat , och städa mitt rum!

imorgon ska jag och sara bada - simma o sola,, nyss påminnde hon mig om bikini , helvete tänkte jag ,, man måste ju ha de på sig när man badar , o de äre värsta som finns , haha.. menmen , jag kan ju inte simma i leggings o ett linne? eller kan jag?
hhaha , dåå skulle jag nog få lite blickar , o de är de jag vill slippa!

hosthost , tänk att jag alltid har hosta nuförtiden!
vi får se hure gåre

nu ska jag kissa , sen dra mig upp och göra något ätbart , är jätte hungrig!

De är lugnt att störa mig i pluggandet idag , bara att ringa ,! vi kan göra något annat kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: