Sophie

- Mer än du förtjänar!

ja hejhej

Kategori: KUL

jag ringde 10 olika personer för att få tag på en vikarie till de långa kvällspasset idag , tack Ulf för att du ställde upp! hah=D

Och barnjympan löste sig också.
tur de
synd bara att jag får nå pengar !

justja , pratade med en på gröna lund idag också! Telefonintervju ! Hon lät riktigt positiv och om 2-3 veckor får jag veta om de finns något för mig!
Hoppas!

imorgon ska jag vara hur frisk som helst!  m hostan ska vara borta , förkylningen ska aldrig mer komma tillbaka och huvudvärken ska vara ett minne blott!

LÄNGTAR TILL DEN 23 - pengar pengar pppppeeengar!



Nu sitter jag här med köttbullar och mackaroner som JAG lagat , fast jag inte alls mår bra , men

min syster är handikappad(égentligen inte) OCH min pappa är mkt sjukare än va jag , börjar smått tro att de är han som smittat mig!!!



måste bara tipsa om en bra blogg:
celena.blogg.se- saras moster!
 
hon har nyss startat sin blogg och direkt blivit intressant ,
när jag började juni 2006 vare en som läste den? vare jag kanske?



she could be you

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Sv: Tack.. hahah har sagt fel två ggr idag..

    2009-01-21 | 20:42:48
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Lena säger:

    Vad gullig du är! Tack kära du för att du gör lite reklam för mig och min sida. :)



    I övrigt önskar jag att du kryar på dig!



    Kramar

    2009-01-22 | 07:55:54
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: