Sophie

- Mer än du förtjänar!

ingen vill veta var du köpt din JÄVLA tröja

Kategori: KUL

.....

igår var vi som sagt ute o röjjde ,
allt började iaf på Bmb på afterworken , där jag anna och anna röjdee med våra cider. vi blev bara där en timma då dom ringer deras kompis somhar förfest , najjs tänker jag(A).

Så vi drar dit ,- tog 30 sek och så är vi där ett tag o spelar ölspelet ,,, tack anna för vinet du bjussa på!

Sen runt halv tio drar vi in till konrad( vi vill ej peyya 100 spänn och vi vill köpa billig cider)
väl där inne möter vi upp sofie och elli o sedan går vi o tar ett bord och beställer in drinkar- mums!

Det dansas och dricks lite , sen kommer dom vi förfestade med och då bleev de väääldigt trång och mysigt i vår lilla kojja!

Yeye , vi dansade väldigt mycket , fotograferades(fan), och hade super kul , första gången poå länge jag var lullig på kroga o de va fan najjs då ju!
Sådär soft man känner sig..

yeye
vid halv ett börjar jag o anna bli trötta eftersom vi varit på afterwortken sen SJu,, Såå då dog vi mot donken och jag åt en cheesei:D.
sen vare bussen hem och sedan sooova,...


Idag vaknade jag av att Noi ringer, han vill låna min bil och dra till ikea , han och michaela ska typ flytta in tillsammans i hans rum eller nå?
hah:)

men dom tog hans bil och kom och hämtade mig och vi tog en sväng till jysk , sedan skjutsade dom mig till friskis där jag skulle jobba , och där vare såå jävla K a a a a o s ,,
FLERA bilar , ungefär 30 bilar har ställt sig mittemot två bilar så att den i mitten inte kommer ut ;S , alltså äsch dom stod iaf tre på rad.
alla kom in o sa de till mig , en efter en att dom var instängda , som om jag hade nyckeln till alla bilar o kunde flytta dom?
fick springa runt som en tok för att försöka pfå tag på ägaren till TYP 123 osssssssssv,
AAJA, va prat om filmkväll hos noi , men vettefan hure bidde nu , jag är ganska sugen på att dra ut o dansa på strike ikväll , eftersom dom har dj,, men ingen som vill dra ut med miiiig..

Så lär väl bli hitta på nå heelt annat , då emelie - min syster slänger ut mig o pappa för att hon o hennes pojkvän ska laga tacos tillsammans , LYCKA TILL SYRRAN!.

blööh ,hatar att inte ha nå o göra , speciellt när man är på topp!!!!!

snälla hör av er om ni ha nå kul för er, jag är i stortbehov av att umgås.

pusss snygging

Kommentarer


Kommentera inlägget här: