Sophie

- Mer än du förtjänar!

hon vill inte äta frukost förens hon varit på toys r us!

Kategori: KUL

de här skrev jag idag när jagvaknade , eftersom det funkade inte att uppdatera då:


haha dröömde att jag bodd ei ett hus o typ 40 pers sov hos mig, sen på morgonen frågade jag vad alla ville ha till frukost , o en ville inte ha förens hon hade åkt till toys r us ,:s

AJAA

lite ont i halsen , hade tänkt gymma innan jag ska jobba idag , men ska ta de lugnt tills jag ska jobba o kanske gymma imorgon ist dårå.

Nu e jag kissnödig och väldigt sugen på frukost!
idag blir en rolig dag?
HEJDÅ


Hemkommen från friskis , börjar fatta alla knappar i kassan och har lärt mig stänga helt o hållet nu ,känns bra , känns bra!

Nyss åt jag lite mat , blev dock inte mätt , men har hört att själen mår bättre om man inte äter sig mätt , och,,, jaa de gör den..

ah nu vettefan vad som händer? bio med robert ikväll kanske, hmm,, 2h45min?
HUmm
på tal om robert så drog jag till han igår kväll o åt smoothie , den var as god robert, jag lovar:P

Nee, måste hitta på något idag iaf.
hör av er om ni vet nå kul som händer , jag är på allt ?

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Vilken bio ska ni se?

    2009-01-17 | 18:47:09
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Robert säger:

    Men nej!!! Jag är ledsen för att jag inte kunde göra dig en riktigt bra smoothie :( Hade liksom gått å väntat i flera veckor på att du skulle komma förbi å sen när du gör det så blire pannkaka av allt :/

    2009-01-17 | 18:53:11
    Bloggadress: http://workoutdiary.wordpress.com

Kommentera inlägget här: