Sophie

- Mer än du förtjänar!

hellu

Kategori: KUL

igår natt fick jag besök av en god vän till mig , han ställde upp och masserade mig , då min mor ej orkar.. tack så jätte mkt.




Jag sooov as länge idag och drömde skit läskiga drömmar. första drömmen var att morfar dog , sen vaknade jag , sen somnade jag om och andra drömmen handlade om hans begravning och att jag satt inne på eniro för att kolla om de var sant att han dött , blääh va läskigt!, lilla morfar då.


Iaf gick upp runt två och då blev det en sen frukost , en nyttig än ,jag har börjat skriva matdagbok och gör man de så ser man vad fan man trycker i sig osv, och då kanske man börjar tänka lite mer på vad man äter o dricker osv.
jag tror iaf på det här.


Nee snart ska jag fixa mig , för ikväll ska de dansas på konrad med tjejerna=) jätte trevligt skare bli ..
Undra bara vad man ska ha på sig=(? GAAAH , ångest ångest ångest..


konstigt inlägg det blev idag , men ingen som klagar direkt , eller jo , min tjugoende läsare , men sluta läs då , för de här är jag, lite vilsen , lite stressad , men jävligt rolig!



jag saknar dig



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: