Sophie

- Mer än du förtjänar!

hejj=D

Kategori: KUL

Oj va bra de går för min blogg nu , och darför känns det som om jag blir tvungen att skriva något riktigt bra , och roligt!
Men jag har inte något speciellt ämne jag vill ta upp eller vet vad jag ska göra idag , eller jag vet ju faktiskt , men jag har redan berättat igår vad jag ska göra idag ! Kanske ska sluta med de så att jag har något att skriva idag.
SOmjag redan sagt så blir det , träna en massa idag , jogga och gymma, oså skicka in brevet till friskis, måste ha pengar(A)!

Sen efter det har jag inte jävla aning ;S bara packa o sen hem till pappa ,kanske dags att vända på dygnet också?
Suck ,  på onsdag börjar skolan och jag känner mig inte utvilad ,skullle behöva 4 veckor till eller så!

tal om  så åkte Peter iväg i 4 månader för nån timma sen, till THAILAND , den jävlen lämnar sverige i 4 månader !!
Fan jag håller tummarna för dig vännen!

 Halv fem i morse fick jag ett samtal ,ett jävla konstigt sådant, jag blev arg, och besviken, trodde man skulle mogna till sig nu när de blivit nytt år och allt!

Nu blir det försöka trycka i sig nå frukost,men först ! KISSAAA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: