Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hej snyggingar

Kategori: KUL

Tack så mkt för så mkt kommentarer i förra inlägget ,jaa , 5 kommentarer är mkt för mig =D.

Som sagt sa ju att det skulle komma en senare uppdatering , här kommer den:

Skola idag, började 9:20 , först på schemat på onsdagar står BALETT!, Det gick faktiskt ganska bra förutom att jag får någon cphosta hela tiden , men med lite medicin på de så funkar jag galant- faktiskt.
Efter baletten hade vi improvisationslektion på den fick vi hålla på med händerna ( vi skulle gnugga bort blod som inte fanns där) - vi ska göra en stor föreställning som kommer heta Mac Beth där det sker något mord o vi dansare ska tvätta bort blodet som hon somhar huvudrollen gör , aja ,jag fattar knappt själv vad jag skrev där ..
Där på rasten(hål) hann vi lyssna hur ett antal ettor på vår skola berättade om hur dom stoppar upp tamponger och vilken storlek man ska använda när man har mkt mens osv , vi fick också vara med om det stora ögonblicket då en tjej skulle använda en tampong för första gången , okej inte direkt ögonblick , men vi satt några meter ifrån toaletten där hon stod/satt, och  utanför stod då kompisarna och coachade henne ,ganska kul.. Läs mer om själva damerna i Ellis blogg!

Iaf , efter den lektionen hade vi projekttid , tyckte det gick helt okej där med danserna - lite o träna på bara!


Slutade runt fyra då tog jag och elli bussen hem , kom hem , gjorde lite köttsoppa - MUMS osen satt jag mig vid tvn , o sen vid datorn, - chill är grejen =D

Lite senare tog jag en powernap fixade till mitt lilla face och drog till stoff , vi kollade grammisgalan och hos stoff  hann
 
jag snappa upp:
Håkan full
A camp bra live
Anna T fick bra priser:D
Emd - jag är nog 14 igen!
Timo - INGE PRIS ALLS
Veronica maggio -. INTE HELLER NÅ PRIS
besviken faktiskt , tyckte faktiskt 2008 var deras år!
jajaja

priserna som delades ut och vinnarna:


Årets låt: EMD
Årets textförfattare: Annika Norlin (Säkert/Hello Saferide)
Årets elektroniska: Eric Prydz
Årets exportpris: Björn Ulvaeus och Benny Andersson
Årets jazz: Esbjörn Svensson trio
Årets liveakt: Robyn
Årets barnalbum: Trazan och Banarnes 30-årsskiva
Årets folkmusik: Abalone Dots
Årets folkmusik: Abalone Dots
Årets producent: Kleerup
Årets producent: Kleerup
Årets nykomling: Kleerup
Årets barnalbum:
Trazan och Banarnes 30-årsskiva
Årets folkmusik: Abalone Dots
Årets producent: Kleerup
Regeringens exportpris: Björn och Benny
Årets grupp: Soundtrack of our lives
Årets dansband: Lasse Stefanz
Årets manliga artist: Håkan Hellström
Årets hårdrock: In Flames
Årets kvinnliga artist: Anna Ternheim
Årets album: Anna Ternheim


Jag är stolt över Anna Ternheim , jag älskar henne! hon

gör så bra musik, Timo med ! och markus och veronica, osv osv.


Ja juste alla kära snokare!
Tors: Träna , träna träna , köpa godis - inte ätit på länge nu..
fre:patrik
lör: fira sara o strike sen!
sön : invigning på friskis på rocklunda och plugga:Pooch !!!! så ska jag.-...... GÖRA OM DESIGNEN PÅ BLOGGEN



Nu sitter jag i min säng ,nyss ätit macka=) jätte färska o goda!

Ska snart lägga mig och sova så skönt , börjar tolv imorgon så jag har sovmorgon jag =D

Ett avsnitt Det okända ska jag nog kunna kolla på innan
Sov gott allesammans och tack alla läsare för att ni , för att ni just läser =D


finns så mkt bra musik ,och jag lyssnar på det mesta!

Kommentarer

  • K Y S S A R säger:

    Ååh jag vill också gå i balett ! jag gick i det när jag var liten, mins att det var så kul!

    2009-01-07 | 23:52:10
    Bloggadress: http://kyssar.bloggagratis.se
  • K Y S S A R säger:

    AAah jag funderar faktiskt på att göra det efter att jag har gått ut gymnasiet. Nu är det cheerleading/gymnastik som gäller sen kommer jag ha ett helvetes jobbigt natur år och efter det kan jag ju börja träna igen :D

    2009-01-08 | 00:08:49
    Bloggadress: http://kyssar.bloggagratis.se
  • Mysan säger:

    kul att dansa!!! :)

    2009-01-08 | 09:27:30
    Bloggadress: http://mysblogg.se
  • Mysan säger:

    svar: funderar på att börja igen jag =)

    2009-01-08 | 12:10:39
    Bloggadress: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här: