Sophie

- Mer än du förtjänar!

hej du!

Kategori: KUL

du som läser min blogg , hur mår du egentligen? du visar sällan att du lever.!
Iaf skolan idag var sisodär, började 8 hade redovisning , sen vare inte så mkt mer på de lektionen , sen var sceniska inställd så då drog jag sofie o elli hem till elli!
där pluggade vi och så åt vi mellis, det var gott vare!

sen spelade vi wii mario kart eller vare heter, alltså shit va bra jagva - ett lopp(A) haha

fick märken från knapparna på fingrarna, fattar inte varför jag trycker så hårt!

japp sen drog vi till skolan och åt lunch , jag åt knappt nån varm mat så jag e skiiita bauta hungrig nu
aja , efter lunchen hade vi en och en halvtimma på oss att göra något , det blev massage , massage o så lite sova för sofies del;) , haha hon somnade fan på 30 sek.

den dansade vi från två till fem och den här gången gick tiden fortare än va den brukar göra! ,kul de!

Nu ska jag vänta på att maten blir klar , sen keka oså plugga efter de!
Imorgon ska jag till friskis och träna barnjympa pass med  dom , inte direkt ett pass ,utan bara gå igenom alla steg som dom kommer göra där sen på dom vanliga passen. fattar ni? , a gå igenom stegen som kommer på passen där jag ska vara assistent!,
Imorgon ska jag också säga till friskan att jag vill hålla i danspassen på friskis , finns inte många som har såna pass och jag ställer gärna upp!
Är ju dansare så ,,, de lär ju gå bra! eller?
Ajaa
Maaaaaaaaaaat!


pysss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: