Sophie

- Mer än du förtjänar!

godmorgon?

Kategori: KUL

Passar det ens att säga de nu?
Tror inte de va,,

Iaf så vaknade jag för ungefär en kvart sen , är fortfarande trött så skulle kunnat sova lite till , men vem vill ligga och sova mitt på dagen? , ne inte jag iaf , inte nu när skolan närmar sig med förbannat stora steg.

Idag hade jag tänkt träna , men vet ej hur mkt det blir med de , då jag har träningsvärk på konstiga ställen ,haha , gjorde jag fel på gymmet igår eller?

Jaja ,, får se vad jag hittar på idag.kanske be någon komma hit och be om massage ,har sååå förbannat ont i mina fina muskler, haha , dumt de där lät!

Jaja ,jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu , efttersom jag oftast skriver om vad jag ska göra och har gjort...

får se om Ashton Kutcher dyker upp här så kanske han och jag hittar på något:O

PÅ tal om snygga killar så fyller en snygg kille 21 idag , ojojoj , du börjar bli gammal Andreas!
Men grattis iaf:)




Sluddrigt inlägg - thats me!

frukostkanske?

aah, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: