Sophie

- Mer än du förtjänar!

HOT!

Kategori: KUL

Not really

Så jäääävla trött man är!

Idag gick jag upp halv sju ,fixade mig , gjorde en nyttig frukost och promenerade sedan till skolan.
Väl i skolan hade jag matte lektion - det gick väl helt okej , inte lika trög faktiskt!!=D
Nästa lektion var dans - jazz , och då tränade vi på mathias andreasson dansen:p ,den börjar sitta ,o tur är väl de,inte en dag försent!
Sen hade vi nutida konst - jätte drygt o bara sitta o skriva...
sen vare lunchi , samhäll och religion
på samhällen fotograferade jag elli , sååå fucking söt sak de där;)

Iaf samhällen och religion gick heeelt okej.
efter det vare dags för  LE JAZZ HOT träning , vi dansade och sjöng jätte bra oh fick därmed sluta en halvtimma innan , mkt bra,
kom hem o där väntade spicy hot på mig,starkare än någonsin,
nu , nu ligger jagi min säng o fryser sönder,
ikväll blire lets dance bara =/ , o imorgon kanske toni , vi får se! o så ska jag jobba också!
Jappjapp. en dejt skulle vara kul eller va sägeru elli;)?
HAHA , yeyeye
ska bara hitta mig själv ,SEN kan jag hitta någon annan , så ni får vänta lite:)
fan ,slut på bokstäver                                          ;;;;

Kommentarer

  • aannnnnnnnniiiiiiiiie säger:

    ser fan ut som att hon har två olika färger på ögonen ju ^^

    2009-01-17 | 00:35:31

Kommentera inlägget här: