Sophie

- Mer än du förtjänar!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH =p

Kategori: KUL


blev inge gym idag , om jag är förvånad? NE!

yeye , tränade ju massor i skolan så de jämnar ut sig!!

Idag har jag kommit hem ,legat i sängen o bara myst med mig själv , älskar såna dagar , sen har jag också kollat tv och hunnit powernapa en kvart!

Nyss var jag ute på en prommis, okej , inte världens längsta då ,men världens bästa , för slutstationen betydde för mig ett rör chips ,och aldrig , aldrig någonsin har jag kännt att jag inte skäms för att äta chips ,mår alltid så dåligt då men idag när jag var ute och gick dit och hem igen , kände jag den dära häftiga känslan - jag kände mig lätt , jag nästan flög fram, det var bara jag och inga andra ,förutom killen i kassan och chipsröret i hyllan då!
åh va bra de kändes , och sen kom jag på en sak som jag lagt mkt tid på , FOLK SOM SVIKER OCH ÄR ELAKA , dom skiter jag i från och med nu!

- JAA SÅ min trip till statoil var ett äventyr , ett äventyr utöver de vanliga!

Tänkte bara säga att du betyder massor för mig Toni , och jag är glad för att vi fortfarande kan vara så nära vänner.
Nu ska jag och chipsröret mysa lite till!
Borde sova snart!
jag är fett taggad för imorgon!, fan va mycket drinkar jag ska köpa , och faaan va mkt jag ska dansa!!!


Kommentarer

  • Robert säger:

    Har man en välskapt kropp kan man mätta magen med vad man vill!



    Tusen chipsrör senare... Sophie is still cute and the best looking girl in the town :D



    Over and out!

    2009-01-23 | 15:57:51
    Bloggadress: http://workoutdiary.wordpress.com

Kommentera inlägget här: