Sophie

- Mer än du förtjänar!

fis i rymden!

Kategori: KUL

Inatt ringer en god vän till mig och vill ha sällskap!, såklart ställer jag upp!
Imorse vaknar jag av att jag flyger in i väggen, hha inte direkt.. äsch , de är hemligt om vad som hände , haha..

iaf , tar en buss från viksäng runt tjugo över elva , började tio i tolv med religion , så skönt att börja sent!, sen efter de hade vi samhällskunskap , då satt jag mest inne på facebook på mobilen , mobilsurf kostar INGENTING för mig;S , konstigt men bra!!!

Efter de vare dags för naturkunskap ,, vi fick tillbaka proven och de gick inge vidare för mig , jag hade blandat ihop en massa och nu när hon gick igenom provet igen kändes de som om jag hade kunnat fått godkänt omjag bara hade pluggat en ynka timme till!, fan alltså.
jag tar igen de på nästa prov,dåjävlar ska jag ha mvg , jag ska plugga i tid och jag går inte och sätter mig på stolen och fattar pennan omjag inte är bombsäker på de jag nyligen läst!

Efter naturen drog jag och elli till karamellfarbron , mkt gottigt godis fick vi tag i tills imorgon , ska förfan gå fårn 8.00 - 19.30 , liksom wtf! , o sen innan åtta ska vi infinna oss på dansgolvet på bmb, hell yeah!,, har hela dagen på att fixa oss tyvärrr , då de är massa jävla hål och massa pauser emellan alla repetioner!
Gah ,jävla mattias att vara försenad imorgon så att vi måste stanna en halvtimma extra i skolan!,
Måste fixa skjuts från school till stan!,,
de ska nog ordna sig!.

nu till rubriken:
fis i rymden!

Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: