Sophie

- Mer än du förtjänar!

bloggar hos sara

Kategori: KUL

Och nyss fikade vi sååå göttt , sara fyller 19 år idag!
stor flikka!


--------------------------------------------------------------------------------
Inatt sov jag hos andreas , fick massage , tack så mkt ! , kom försent till skolan gjorde jag också , men 4 min , vad gör de? iaf, fick massage av Elli i skolan o de var soft , osåå fick jag de här hos sara också!
bra bra,,

jag vet inte vad jag ska skriva , så förbannat trött , och jag var nog inte den enda i Es06b som var de idag.....?
ne precis.

Jag loggar inte in på msn eller så sen när jag är hemma, vi får höras imorgon , jag ska ta mig en lugn dusch , massera min hårbotten och bara njuta! sen kanske jag ska plugga lite också.. fast liite svårt att plugga till naturen då jag ej vet var boken är , kanske ska ta och leta?


ajaa ni kommer väl på våran föreställning?
vi ska dans med mattias i emd:) FETT HET dans!




Lövv Ya brothaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: