Sophie

- Mer än du förtjänar!

världens sämsta andedräkt!

Kategori: KUL

¨Heej!!!
Jag är på toppen humör , dels för att jag fått sovit ut idag, men också för att jag har tränat varje dag den här veckan och så kommer det också FORTSÄTTTAA!
igår blire det benpass som sagt , ikväll blir det mage rygg:)!!

Sitter just nu hemma hos h ,har bara hunnit kolla runt på facebook och lyssnat bra musik , snart blire borta tänderna, för min andedräkt är tammefan inte att leka med, den skulle säkert kunna döda någon , något...

Idag innan träningen blire till att fixa alla jobbsaker , lite låtar till mitt kommande jympapass och lite sådant kul,
funderar också på vad för gott jag ska äta...
skulle vilja att pappa gör sin härliga fiskgryta med potatis..

Ne nu ni ska jag ta mig i kragen och försöka borsta tänderna, t.om jag lider ju av det här.. haha


hörs lite senare dåråå

(jag behöver egentligen inte göra till mig för att förstöra en bild)
shit va ful jag var där, haha..
tänkte bara visa mitt rätta jag! stackars killen breve.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: