Sophie

- Mer än du förtjänar!

romantisk

Kategori: KUL

Igår när jag satt i josses bil efter cirkelfysen och dom var inne i på coop och shoppade hörde jag en bra låt på hennes skiva: animal - miike snow , den var skön , hört den förut , men aldrig skrivit upp och lyssnat hemma i min ensamhet, nu gjorde jag det ,och detn spelas för fullt varje gång jag sitter vid datorn nu!

Imorse vaknade jag upp breve en snyggkille sedan drog han iväg och jag sov lite till ,
runt halv nio gick jag upp och började fixa mig , lockade håret och sminkade mig , idag ville jag vara fin!!!

satt sedan på mig dom otroligt fina jobbarkläderna , åt lite frukost och sedan drog jagtill jobbet!
Det gick bra att jobba idag och det är skit kul! Längtar tills jag kan allt och kan bli lika snabb som Danne!
shit vilken kille!

Började klockan tio och slutade vid sju, drog sedan hem på den fina isgata som nu har uppkommit, gjorde mig lite mat(en romantisk måltid till mig själv) och glodde tv. Nu ska jag äta lite pepparkakor och dricka mjölk och mysa ner mig i soffan  heeelt ensam.., datorn orkar jag inte med just nu!

kanske lite senare,,, har sovmorgon imorgon så går nog inte och lägger mig allt för tidigt !
Imorgon blir det också utgång med elli,sofie, peter & danne det ska bli nice, bara jag inte är för trött och blir home!

Men så ska de ej bli tycker jag!!

puss på mina underbara nära och kära!
Och puss på alla mina nya läsare också:)
ni är sååå välkomna så!
Lämna gärna en kommentar och skriv in era bloggar så jag får några fler bloggar att läsa;)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: