Sophie

- Mer än du förtjänar!

pepparkakor

Kategori: KUL

Hej på er där ute i kylan!

Jobbet igår gick bra, inte så mkt att göra och det dög för mig!
Slutade runt nio och då tog jag cykeln mot peter för att starta förfesten, kom dit och då var elli , sofie och danne redan där och en massa annat trevligt folk:)
Blev bjuden på vin och en drink där och det satt fint och jag hade det jätte trevligt där med alla;p
När dom andra skulle ner på krogen drog jag hem till henke och röjjjde lite(: !
Vaknade runt nio idag och var liite bakis, piggnade sen till lite och myste lite med henke.
Runt elva drog jag hem , lagade lite köttfärsås och riktiga spagettisar(italian!!)
Bjöd syrran på det och hon gillade det , bra de!!

Ikväll blir det cirkelfys med dom som vill och sedan ska jag bara tat lugnt! jobbar imorgon så:P
Men innan de så ska jag designa om min blogg, är fan dags nu!!! men ska äta lite pepparkakor först=)
vi hörs om ett par timmar:)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: