Sophie

- Mer än du förtjänar!

Julmust

Kategori: KUL

Idag har det varit okej på jobbet , lite stressigt men också ganska mysigt!
Just nu så kollar jag på filmen " vad kvinnor vill ha " med pappa , har nyss tryckt i mig chips  som kvällsmat:)

Imorgon ska jag fira julafton med pappa och hans släkt det ska bli mys ,
sen på juldagen blir det med mamma och hennes släkt .

Just nu längtar jag till maten imorgon , musse pigg och tills jag får träffa henke igen!

'
Jag skriver ett julinlägg imorgon bitti innan jag börjar fixa mig inför dagen , guuud va de ska bli mysigt och gott ,
mest av allt har jag längtat efter lite ledighet , har fan jobbat en helvecka istreck.
 oCH dagarna som kommer blire jobba , lör, sön , mån , tis , ons , tors sen ledig fred - sön , sköööööööööööönt...

vi hörs väl imorgon alla tomtenissar.
Nu lite julmust:)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: