Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hiiiigh

Kategori: KUL

Nemen se där!!

Godmorgon alla små pysslingar där ute, sitter just nu hos Henke faktiskt , drog till han igår kväll,
han ska bort hela helgen till GBG så jag passade på att få en till dag med honom, shysst jag vet!

Ska snart slänga i mig lite fil, lyssna på lite bra musik och sminka mig , om en timma måste jag börja vandra mot jobbet, cykeln har Andreas:P ..
Här har ni bra musik:


Båda två är från filmen Fröken Sverige , en förjävla bra film.
Påtal om film så såg jag också klart Flickan som lekte med elden igår, den var jätte bra:) !!
Nee frukost nuuuu, hungrar ihjääl!
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer , kanske träna? kanske bara sitta?
Ah Sara ska iallafall till Thailand idag , och det gillas INTE!! jag är avis...

jaja MAT

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: