Sophie

- Mer än du förtjänar!

jobb!!!!!!

Kategori: KUL

Oj , här var det längesen jag skrev! , jag kan tänka mig att ni är sååå nyfikna på vad jag gjort i helgen , eller??

Iallafall , i fredags så jobbade jag till 18 , efter det så drog jag hem till Henki och vi soooftade och gjorde lite käk=).
Somnade ganska tidigt då båda var tröttaaaa!

Gick upp vid halv nio och vid halv tio började jag promenera mot jobbet , jobbade och hade mig till 18 igen och sedan drog jag hem , fräschade till mig lite och slängde i mig lite godisar.
Tog sedan bussen ut mot bäckby där jag mötte upp min härliga vän Nicklas , drog hem till han och tittade tv , film och tog det lugnt , lite kaffe och öl fick vi också ner ....
Klockan blev ganska mkt då vi hade kollat massor av filmer osv så jag fick ett eget litet rum och sov kvar där , tur de ,hade aldrig orkat GÅ hem , eftersom bussarna hade slutat gått...
Och eftersom jag skulle upp och jobba vid tio så orkade jag inte åka hem tidigt på morgonen och laga mat , så Nicklas fixade Oxfile , pasta och sås till mig , för jävla göttttttt!! tackar tackar min vän!!

Somnade ganska sent och gick upp tidigt så på jobbet 10.00 var jag en zombie ,men jag kom igång lite senare där på dagen och då gick det galant!

Hade massa roliga och trevliga kunder som gjorde mig riktigt glad:D

Efter jobbet cyklade jag hem på min kära cykel som hade stått på friskan sen i torsdags!
kom hem, duschade lite och packade sedan den vanliga väskan och drog mot HENKE!!!!!
Vi chillade lite och kollade filmen Skicka Vidare, så jävla grym film, älskar trevor <33!!!!

Sedan pratade vi lite oså somnade jag , jag tror jag somnade 30sekunder efter att jag stängde ögonen..
SKön sömn fick jag iallafall.
Imorse gick sexy upp vid sju medan jag fortsatte att sova !
Han drog mot skolan och jag slumrade vidare i mina hääärliga drömmar.
Vaknade upp vid elva och sen dess har jag bara tittat tv o suttit här i vardagsrummet!

Får se vad som händer idag , kanske hem till mamma och byta vecka ,annars står inte så mycket på schemat ,
hoppar nog träningen idag tror jag ,känner mig inte pigg i halsen , kanske lite gym ikväll!!
får se!!!
juste , läsare , jag lägger upp bilder på rummet idag eller imorgon , för dom måste ni se:D

Nu ska jag fixa lite viktiga grejor fan , hööörs dååååååååååååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: