Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och Svettis=)

Kategori: KUL

Sitter just nu i soffan med en liten kissemisse och kollar på tivi, idag har jag inte hunnit göra så mycket;
vaknade breve en grymt snygg kille och sedan begav jag mig hemåt och åt frukost, somnade sen någon timma
och nu har det gått flera timmar sen jag vaknade upp breve H , och jag har t.om hunnit ätit en fyjävla god lunch.

Om en timma och tjugo min blire att träna ett benpass på gymmet med Josse och Anna!! ska köra skiten ur dom båååååda!!!!!!
Hoppas bara de är tomt med folk så man slipper stå och vänta , de är redan drygt att bytas av när man är tre LIKSOM...

Såhär ser iaf min vecka ut:
(jag var tvungen att ta upp kalendern på datorn för att kolla vare är för dag idag , hejja mig...)
Iaf
Tisdag(idag) : Tare chill , Träna vid två , hem och packa saker till pappa , få skjuts till pappa och sen cykla hem till mamma med cykeln till mamma( den är hos andreas )..
Onsdag: fixa jobbsaker - pappersgrejer & gymma!
Torsdag:  cirkelfys på kvällen och på dagen vette tusan vad som händer
Fredag: Ja frågan är ju om hon som ringde o berättade mina jobbtider sa fre - sön 10-18 eller lör & sön 10-18.
Får väl se hure blir då , borde nog ringa o kolla de. Iaf såå har jag inget bestämt , men hoppas få umgås med några härliga typer...
Lördag: jobb 10-18 sen får man se
Söndag : 10-18 jobb iaf...

Nu ska jag packa träningskläder och fixa liteee..
Ikväll vill jag mysa med H och så vill ha få massage och så vill jag äta lussebullar!!!!!!!
kanske dra hem till mamma mikaela och hämta lite lussisar?
Hon är ju förfan lussebullen nr1!

hihi

hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: