Sophie

- Mer än du förtjänar!

sängen

Kategori: KUL

Har nyss kommit ut ur duschen , skönt var det . träningen idag gick sådär , både jag och josse var lite otaggade , men vi körde på nästan lika bra som vi brukar..

imorgon blire cirkelfys och det ska bli kul , kanske blir det gym lite tidigare på dagen får se sen hure bliiir.

Inte gjort så mycket idag iaf , o skönt är ju det..
Vaknade hos henke , städade liite hos han och drog sedan hem , direkt när jag kom hem slängde jag i mig lite gröt o sen bar det ner mot stan, niklas min vän ville ha hjälp att hitta julklappar , o de gick ju braa det!
Drog hem , åt lite till och sedan hämtade josse mig och vi drog ut mot rocklundas friskis och svettis!

Orkar inte skriva mer , ska bara tat lugnt nu o sen försöka hamna i säng innan tolv, vi får väl se.

Puss o kram , vi syns på stan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: