Sophie

- Mer än du förtjänar!

de är dags för julemyyyys

Kategori: KUL

Ja det är det tammefan !!!!

Sitter just nu hemma hos min far och tar det lugnt , jag är trött och jag ska upp tidigt imorgon för att åka ner en sväng på stan och fixa lite grejer och sedan blir det jooobb..
Mja de duuger väl, det är ju iallafall pengar..
Kommer få en feeet jävla lön i slutet av januari kan jag jag lova! kuul :)


Idag har jag vaknat runt nio ,gått upp myst med henke och sedan drog vi ner på stan o han shoppade lite och sen bjussade han på lunchii thanks snygging!
Efter de skjutsade han mig till jobbet , vi tog farväl av varandra och sedan satt jag igång och jobbade lite.
12- 20:30 blev det idag och det blire imorogn också.
kommer vara dödstrött på julafton ffs..


Jajaj det blir nog bra..
nu ska jag nog fixa mig inför kvällen - morgondagen osåå
men först Vill jag gratta Mikaela och Jocke till deras son Leo som kom till världen 20december . lilla skrutten dääär. hoppas få träffa han något i år:)
när jag pratade med mikaela där någon timma efter blev jag så varm i kroppen att hela jag strålade konstant den dagen , hon lät så lycklig , och det kan jag förstå:)

Nu blire fixa inför nattaa dårå.

 

vi hörs väl något här framöver!

Min önskelista 1-5 kan jag bjuda på:

1.Ny Dator/Mobil

2.Henke

3.Pengar

4.träningssaker

5.Ett 2010 med massa jobb!
typ ungefär---

hejjdå
GodJul på er allesammans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: