Sophie

- Mer än du förtjänar!

Cirkelfyspass på friskis och svettis!

Kategori: KUL

Inte har jag gjort mycket idag , vaknade, städade mitt rum och så drog jag och körde lite axlar på gymmet med henke , sedan kom josse och johanna och hämtade upp mig och vi drog oss mot johanna och tog de lugnt och sedan till cirkelfysen , vi tre tjejer + ebba körde stenhårt idag och fy helvete va jobbiga cirkelfysen på torsdagar har blivit alltså, så skönt jobbigt , men lite jobbigare än så t.om!(låååång mening)

Nu har jag lagat lite mat , ätit lite och lagt ner resten i en matlåda:) imorgon tror jag minsann att det står jobb på schemat först o främst 10-18 och sedan ska jag träffa Henke:) !
Bra fredag blir det iallafall..=D



Nu ska jag ta en lång dusch och sedan lägga mig i min sköna stora nybäddade säng=)

Hörs imorgon, då lägger jag också upp före och efter bilder på mitt rum , fysatan va de såg ut från början , haha!

Puss Godnatt!


Henrik är grym:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: