Sophie

- Mer än du förtjänar!

Vila i frid Pontus!

Kategori: KUL

för ett par månader sen var en kompis till mig med om en bilolycka , de gick ett par månader och
dom trodde de skulle fixa sig , men det gjorde det inte och för några veckor sen avled han.
Pontus och jag gick i samma klass från 1-6an och i sjuan gick vi på samma skola , vi har bott på samma område
och vi har umgåts ganska mycket .
När jag tänker på han tänker jag på klassresan i 3:an de var sjukt kul och Pontus var klassens roligaste.
Jag tänker också på när han och Fredik höll på och busade utanför mitt sovrumsfönster.
Mmm jag saknar han , och de var tråkigt att vi inte var så nära vänner innan det här händer.
Men jag vet att han får det bra uppe i himmelen. Du är en ängel.

Idag var det då Pontus begravning och kyrkans blev helt full , dom fick t.om sätta in extra stolar.
att en sån ung människa kan ryvkas ifrån livet så tidigt.
så JÄÄÄÄVLA orättvist.
vila i frid Ponta=)


Efter begravningen bjöd Noi mig på spicy , de satt fint , nu ska jag vila lite , sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: