Sophie

- Mer än du förtjänar!

Vegas baby

Kategori: KUL

Igår drog vi till pitchers , jag michaela , jesper sara , oså vare massa man kände där. , sara vann 83:- och hade endast lagt i 10:-!! Det ska också tillägas att det var första gången hon spelade ;)!

Igår natt kom jag, sara ,josse & hanna överens om att dra till eskil o käka och STROSA lite=D.
SÅ imorse runt elva drog vi dit och åt spicy och jag köpte mig ett linne , sen så finns de
dom som shoppade liite mer=D , rea somfan ju!


Nu sitter jag och lyssnar på Michaela och Jesper när dom , eeeh inte bråkar , DISKUTERAR!

Snart ska jag få lax och potatis och sallad...göttigt!!
Jga bjöd hem mig till dom igår kväll , haha!
Mycket god mat jag ätit idag alltså , och kommer få äta!

Pitchers ikväll & spela lite vegas , dock blire väääldigt lite för mig!.

Nu luktar de fisk, och de är inte jag-=D
hahah..
störd jag är...

ÅPUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: