Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tjejmilen

Kategori: KUL

Jag är tjej och på söndag ska jag troligtvis springa en mil runt djurgården med masssa andra tjejer , damer , tanter.
De här är pga min MORMOR inte kan springa då hon är lite skadad... =)

Undra om man klarar att springa heeela..
aahfan de måste man ju, annars vettefan , man kan ju inte gå heller!



Om ca en timma måste jag cykla i det vackra vädret hem till pappa för att hämta ett par byxor man måste ha på
friskis och svettis när man jympar på juniorjympa - iaf när man är ledare eller så..

Efter de är bara o cykla tillbaka och ha jympa på rocklunda , sen har jag 45min på mig att duscha och lite så
sen blire massage 45min på stan och sen home!

Undra om jag ska laga nå mat innan jag drar iväg o tränar , borde göra de ,så jag orkar.

vi hörs väl!
Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: