Sophie

- Mer än du förtjänar!

stockholm marathon

Kategori: KUL

Idag var jag som sagt i huvudstaden och sprang tjejmilen det gick as bra men har lite
ont i vaderna nu då jag inte alls är van med att springa på asfalt!.
Min tid blev ca 1h! och nästa år ska jag förbättra den rejält!
Jag var ju inte ett dugg förberedd de här året , så jag ska redan nu sikta in mig på nästa,
då har man något att träna sig till! Min tid då ska bli mellan 50-57 nånting!
INTE MER , men gärna mindre.
Nog om de,
efter att jag hade sprungit fick man ostkaka och banan , de satt fint må jag säga!.

Nu efter de där så är jag sjukt sugen på att köra fler lopp , typ
tjurruset - terränger osv.
och såklart vill man ju köra ett marathon,
men de ska jag nog sikta mig in på år 2012 efter lumpen=)
Då lär jag vara i godform!
Fyfasen va jag älskar att röra på mig , förutom träningsvärk och lite smärtor så mår jag bra i resten av kroppen!
ÅÅÅH , känner mig så duktig också..
Klarade nästan inte ens springa vårruset - 5km för ett par månader sen  , och nu kör jag en mil
och klarade de as bra , sprang förfan hela tiden ju!! förutom sista backen, då skrek mina vader efter massage!
Så senare ikväll ska P få ge mig massage!!!!!! grrrrrrrejt!

Nu ska jag vila och sen blir det en lååång härlig dusch!




här är föresten en av kattungarna jag mös med igår:


mysig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: