Sophie

- Mer än du förtjänar!

STEEEFAAAAN!!!

Kategori: KUL


haha stefan!!
kryssningen igår och i förrgår var huur bra som helst!

I måndags drog jag , min mamma , syster + pojkvän ,min kusin och mormor på kryssning,
det var viking line - cinderella och det var hur bra som helst!
På vägen till sjävla terminalen sitter vi på en as skön plats och på andra sidan satt de tanter som spelade
kort och bråkade...

Väl på båten gör vi oss hemmastadda i hytten och sedan drar vi till taxfreen , det blev lite apple zours och en sån
med jordgubbssmak och lite annat gottigt!

halv nio var det buffe och det var huuur gott somhelst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åt allt man kunde äta , och drack allt man kunde
dricka!
göttigt jaaa!

Efter de fixade jag och Michelle(kusin) oss och sen började vi shotta i hytten och sen ble de drinkar i baren,
mums va gott de va  , OCH billigt!!! 

vi dansar och har så jävla kul på kvällen/natten och somnar runt fyra då vi har tryckt i oss världens godaste
chipspåse!

På morgonen sover vi länge och är utvilade som fan , vi drar då och käkar en macka och sen drar vi och spelar på lite maskiner , jag totalt 200:- !
och kanske la i 20:-
jävla bra de.
Igår runt sex kom vi hem till västerås igen , efter en lång och rolig bussresa , alla på bussen hade allsång osv... - bilder
kommer lite senare i veckan!

Lite senare där på kvällen drog jag till Andreas och fick massage! tackar!
Imorse vaknar han runt nio och är huuur pigg som helst , så de var ju bara att gå upp då , eller ja
lite senare gick jag nog upp.
Vi fixar oss och drar ner på stan , han till polisen  , jag för att shoppa!
Hittade lite grejer , linnen , smycken oså....
och SPICY!!!

Ikväll blire utgång - om jag nu kommer in , inte fixat pass än , men ska göra de nu den här veckan!!!
lovar,
måste fan ha giltigt pass & legg!!!!!
Hoppas jag kommer in , vi ska fira att sara ska börja skolan , haha.
Jajaj kommer jag inte in sätter jag mig på pitchers och spelar bort alla mina pengar -
där kommer man fan alltid in!
Men nu
, ja nu ska jag vila lite , är sjuukt seg , stan drar musten ur en.

sex

Kommentarer


Kommentera inlägget här: