Sophie

- Mer än du förtjänar!

myysigt!

Kategori: KUL

Här sitter jag och jäspar och mår lite illa...

Igår shoppade jag lite , hittade ett par shorts och ett linne o lite annat smått o gott som sagt.
Efter de var jag med Josse och Sara och så chillade vi i hamnen =) !
Efter de drog jag hem till mammi och packade lite o sen kom pappa och hämtade mig och
vi drog och storhandlade! Åh va jag älskar att handla , kylskåpet blir så förbannat fint då!!

Efter de drog jag hem till kocken P och han bjöd på god mat och massage , tacktack !!!:P

Imorse har jag vaknat och somnat om typ 30 ggr , jätte jobbigt , så jag
tror de är darför jag mår illa nu , hatar att inte kunna sova ut ordentligt!!

Idag blire åka ut till vad utanför västerås o bada(?) sola och picknicka med härligaste tjejerna , sofie från
eskil kommer också så de blir aaas bra de!!
Myyysigt!

Så snart ska jag bege mig mot ica pica och köpa med mig något kul , en tidning eller så:) .

och på söndag fyller jag år ! så på lördagen blire fest här hos mig för er som är bjudna!
(inte börjat bjuda)..

vi hörs=)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: