Sophie

- Mer än du förtjänar!

leker lite

Kategori: KUL

med bloggen just nu, håller på o finslipar på en ny design , en ny header osv osv.
men de kommer , de kommer.
precis som kärleken,
DE KOMMER!


påtal om kärlek så firar emma och christian ett år på onsdag och drar då iväg på en resa tillsammans ,
mys , hare så bra hörni=)
och på tisdag firar elli och andreas ett halvår! grattis till er =)
=)



Nyss såg jag att de kommit en ny wallander film , kuuuul tänkte jag och började ladda ner....
fem år har de tagit.. typ nånting.dryyygt
på onsdag äre beckpremiär på bio , hade gärna velat gå , men funkar sig inte
DAMN!!

de här skulle bli en kort uppdatering , men ni ser ju hure gick.
49min kvar av filmen , kanske dags o sova och kolla på den imorgon?

får se om de blir nå träning imorgon (tis) körde ju järnet idag på gymmet och på jympagolvet!

nu måste jag göra nå annat...


ge mig 3st c & 1st p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: