Sophie

- Mer än du förtjänar!

killar

Kategori: KUL

Fan va killar kan förvåna en alltså!
Jag är ofta omringad av killar , och nej de är inte så att dom står och spelar gitarr utanför mitt fönster
varje kväll , de är varannan! Ne inte ens de.
Ne men jag har ungefär fler nära killkompisar än tjejer nästan!

En kille som jag varit ihop med ser mig inte , de är som om vi aldrig varit ihop ,
somom jag aldrig funnits.

En annan kille förvånar mig dagligen då han släpper loss och bara bjuder på sig själv!


De är inte direkt de här jag menar att dom förvånar en , de är de att de finns så många killar som är
så otroligt elaka mot en , har man inte DD kupor eller är  smal får man mindre uppmärksamhet ,
om ens någon uppmärksamhet alls! Och nej ALLA ÄR INTE SÅNA , men många.. för många.
Föresten Guys ,ha  DDkupor och att vara smal samtidgt går inte!

Varför jag skriver såhär är också för att jag vill ha en pojkvän, det verkar inte vara någon som söker
mig , min personlighet och min ganska tränade kropp!
Jag har många killkompisar men ingen pojkvän , vill jag ens ha någon?
alltså
gah jag vet knappt vad jag skriver längre ,
sitter hemma hos sara o hon spelar reggaemusik för en ,
man blir lite hjärntvättad;) !

Det gick iaf as bra att jobba idag iaf ,massa kunder =D ! Lite felslag i kassan som sen löste sig
lika fort som problemt tillkom......

Påvägen hem såg jag Peter och det var en rolig syn:) haha!
Nu är jag som sagt hos sara o vi har käkat lite gottigt och spelat kort!
Snart ska josse komma och hämta oss , och så drar vi till johanna där lite andra folk är !!


Men nu ska sara ha datorn:)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: