Sophie

- Mer än du förtjänar!

karlstad?

Kategori: KUL

Ne jag är en halvtimma utanför karlstad - forshaga!
Är på besök hos Johan min vän och de är bra nice här , hade inte tänkt blogga nu , men johan gör annat
så jag satt  mig vid datorn!
Igår när jag kom hit så visade han mig runt i kommun lite , sen gick vi hem , åt asgod mat!
Sen fixade vi oss och drog in till karlstad , väl där inne så gick vi på bio - på
världens bästa harry potter , filmen var bra , som potter filmerna alltid är! men nån
av dom första filmerna är fan bäst!
Efter det drog vi till nå ställe som hette score - pub - bowling , biljard spelmaskiner mm.
Där kammade jag hem 50:- i en spelautomat , men dom försvann lika fort...
Sen blev de lite cider och sen drog vi hem , jag kände mig som 50år gammal och orkade inte vara ute längre,
jag hade liksom gått upp klockan sex och sovit ynka 4h!!!

När vi kom hem kollade vi två filmer , fast inte hela sista filmen , jag var för trött ,och ca 10 sek efter de så somnade man
typ.

Idag vaknade jag runt tolv och de var huuur skönt somhelst att sova ut!
Snart blire väl att käka något hoppas jag och sen ska vi förbereda oss för den stora kräftskivan som dom har här - grannarna mm. =D ca 50 st!!
kuuuul de ska bli.
Nu ska jag kolla vad Johan gör!
Vi hörs på söndag eller så!



justja , somni ser är min blogg lite vriden , jag ska designa om hela bloggen någon dag här framöver så ni kan va lugna!

Kommentarer

  • Emz säger:

    haha jarå, du vinner säkert! :D

    och ja det äraskul med alla kommentarer, men det är tråkigt att sitta och kommentera andras bloggar bara för att få dom, haha

    2009-08-15 | 17:48:24
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/
  • Johan säger:

    de va roligt att ha dig här på besök :)

    nästa gång vi ses så kommer jag till dig :D

    2009-08-16 | 14:44:28

Kommentera inlägget här: