Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag är en av ca 20000 tjejer som har träningsvärk idag

Kategori: KUL

Fyfan va de är obekvämt , hade tänkt dragit ner på stan , men jag kan ju förfan
inte ens gå , hur ska de då gå till liksom..:(

får väl se om jag orkar mig ner lite senare , får seeeeeeee.

Idag kanske jag ska vara med Mikaela o softa , o sen senare ikväll ska jag nog vara med Emil o
hans katter!!

Imorgon blire kolla på föreställningen Anund kl 14. om Maria kunde fixa en biljett till mig
sen efter de blire fira min kusin sebastian som fyller 10 år!!!!! grattis Sebastian=D !
Och senare på kvällen ska jag och P köra igång med Detoxen , spännande! Hoppas den rensar all skit som finns i min kropp nu!!!!!!
10 dagar ska vi hålla på , de klarar vi!!



Fyfan i mitten av sommaren bestämde jag mig för att jag måste åka utomlands i sommar eller lite efter,
måste nånstans , inte gjort så jävla mkt ,
så får hoppas jag får med mig någon och kommer iväg.
Annars fåre väl bli , falun och uppsala ist!
vi får se !
nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, måste laga food till mig och mor!
Göttttttttttttttttttttttttttt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: