Sophie

- Mer än du förtjänar!

Idag igen!!!

Kategori: KUL

Idag när jag vaknade låg jag och drog mig jätte länge , till slut kom jag upp ,
jag var ju tvungen att pissa, och äta lite honunsmelon som min underbara mor hade köpt!

en wallanderfilm och en halv honungsmelon senare drar jag ner på stan , hämtar ut min
lön och gör stan lite, sen tar jag bussen home to andreas och sen drar vi till elli och
kollade in snygga doggisarna!! Mys
EFter de hämtar jag cykeln hos pappa och drar mig hemåt till mamma igen!
Och nu ligger jag här , nyss ätit gott och det sägs att det blir medelpass med Elli ikväll!
Lite bastu och dusch på de med , sjukt skönt!!
tredje dagen i rad ! De går bra nu! träningen iaf!!
dock har jag en sjuuukt skön träningsvärk=)

är dock lite trötter nu , så ska sova (snoozee)en liten stund , om en timma ska jag
möta upp saris på stan och kika efter massage stället som vi ska till imorgon!


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Jag har inte mejlat honom men det står klart och tydligt "Badhusgatan 1, till vänster om moa och max barnklädesaffär bakom bil och bob" så de måste va den ingången. Jag chansar på det! Det heter Akucenter så lär väl stå det på nån dörr där inne..

    2009-08-25 | 21:33:54
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: