Sophie

- Mer än du förtjänar!

hejjaa

Kategori: KUL

usch vilken kväll igår , jag blev jätte depp och var lite otrevlig , ursäkta mig!

 Lite senare där på kvällen drog jag hem till P och umgick där , fick god mat och vi kollade
en film - turistas , lite vidrig varen allt men helt okej annars..
Idag sov vi länge och de var nice , efter de drog jag direkt och shoppade på stan ,
JAG HITTADE ETT PAR KLACKSKOR PÅ SCORETT FÖR ynka 300:-!!!

Nu är jag lite gladare faktiskt.
blir lite bättre när jag får träffa mina härliga vänner idag och på fre blire
inflyttningsfest och på lördag har jag fest=). Kuuul skare bli!!
Hoppas ni köper massa fina presenter!
Imorgon ska jag jobba 15 -19 ! Hoppas ni kommer in o hälsar på då:)

hejja sophie

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart jobbar du?? =)

    2009-08-06 | 01:54:39

Kommentera inlägget här: