Sophie

- Mer än du förtjänar!

fett

Kategori: KUL

Det gick fan bra idag på jobbet , dock hade jag inte så mkt att göra så jag gjorde massa hälsotester!!
Och enligt alla tester är jag i tooppform?
Jo tjena
bukfett så de står härliga till, måste man svälta sig för att se slimmad ut?
skitsaker..

*
jaja , idag har jag då jobbat och sen kom josse och sara o åt min goda mat och så kollade vid the notebook , IGEN.
Den är huuur bra som helst, runt tio drog jag till P och vi chillade med filmen  Bedtime stories , den var helt okej:D


Saknar en viss person just nu, men tänker inte säga vem! så jag håller käft ist och hoppar lite i sängen!

eller så går jag och lägger mig..

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Men guuuuuuuuuuud vart an har du bukfett? Ge dig du framstår andra som fettomamas ju

    2009-08-03 | 09:45:15
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • svar: säger:

    okej såhär äre: jag har gått ner ivikt pga muskler har försvunnit och då kjommer fettet o de har bara satt sig på magen , och jag ser sieröst gravid ut!



    sorry

    2009-08-03 | 18:39:38
  • Sara Cederborg säger:

    det är bara du som ser det..

    2009-08-04 | 21:12:12
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: