Sophie

- Mer än du förtjänar!

destination okänd

Kategori: KUL

För någon vecka sen blev jag sjuukt sugen på att ge mig ut med cykeln på en trip , helt ensam , och bara cykla...
Tänkte hälsa på en vän i sollefteå, en i karlstad , några på gotland , och några i uppsala.
Men nu har jag funderat klart och kom på att de hade nog varit bättre om jag hade gjort de i början av sommaren ,
så nästa sommar ska jag fan ge mig ut på en riktig trip , om det skulle vara någon som vill med så äre bara att säga till.,
ställena jag vill besöka är inte helt klart än , jag vet fan inte hur mkt jag klarar av , men börjar jag träna satan nu i ett år så
kan jag nog komma nånstans nästa sommar. Cykeln fixar min morfar , han är bäst på cyklar då
han jobbar med västerås cykelklubb!

Igår tränade jag då ett medelpass och cyklade ca 1h med den härliga damtrallan ,:P
idag blire medelpass och gym , ska försöka tat lugnt då jag är lite förkyld ,
men såhär kände jag igår också och det blev mkt bättre då jag tränade .


Efter att jag tränat hade jag hört något om repning , men eftersom jag inte hört nå mer ifrån sara eller någon
så tror jag ej att de blir , vi får väl se när vi kommer igång ♥A .

PÅ tal om friskis och massa träning , om exakt en månad åker jag och 2 andra från västerås friskis och svettis iväg på
en utbildning för att bli jympaledare , + 30 andra från andra städer =) , ska bli sjuukt kul=D. har hört att maten är god också , hah..

Nu ska jag dricka upp mitt underbara te som jag handlat i hälsobutiken där jag jobbar .
hoppas jag får lite mer tider den här veckan för de är löning snart och jag vill ha pengar!!
HIHI.

jaja , packa lite o sen tagga inför friskis.
vi hörs sen,
puss på dig




    


Ni är guldvärda ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: