Sophie

- Mer än du förtjänar!

busunge

Kategori: KUL

det var inte förens nyss när jag skrev lite med nikko som jag kom på att jag
lyssnar på den här låten ca.... 100 ggr på en dag när jag sitter vid datorn
måste fan skaffa mig programmet så man kan få utube filer till mp3 ..

PÅ tal om nikko , den jäveln har på något konstigt vänster bestämt sig för att
flytta , och plugga - kuuul, så jag ska dit snart nästa helg eller något och besöka
han i hans nya studentlya , kul , jag gillar sånt:D liten trip , jajustja , han
flyttar från uppsala till falun , de va som fan liksom.


_______-
tidigare idag skrev jag ju att jag skulle äta god mat ,
mm de blev kina mat hos peter , han är underbart snäll den ,,, mannen..
:D
tack för maten!

Imorgon ska jag åka lite i saras cab om vädret tillåter , jag ska också jympa på friskis
och sen jobba lite där också , så skönt att jag får fan jympa på jobbet ,,
Ne , nu tar du för mkt tid bloggen min ,
måste sjunga med lykke min li
 .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: