Sophie

- Mer än du förtjänar!

wei

Kategori: KUL

äntligen hemma!!
de har varit en jobbig dag , men först ska jag berätta några roliga saker jag gjorde igår :jo jag gjorde en supergod fruktsallad till mig o mamma , o sen så åkte jag i en orangebil o så åt jag kexchoklad...

iaf dagen då: Vaknar hos a trööttt somsatan knappt sovit något då han har gnisslat tänder osv*argh*

Går upp , fixar mig o lite såå , fett skönt har tid på mig tänker jag , men e lite stress blev de allt.
Tar bussen mot skolan för att ha impro och balett, impron gick ganska bra o jag har kommit igång med det jag ska göra;D
Baletten går sådär , vissa saker är bättre , men jag är helt lost på nästan allt annat - två veckor sen jag hade balett sist , alltså jag har redan fått träningsvärk , fattar inte vad S gör med oss då hon alltid ger mig träningsvärk , hell yee , ganska stolt över mig änd¨måste jag få säga , förutom att inte min hjärna var på topp och att de ibland var nära till tårar- stark sophie stark sophie.
efter baletten går tre hungriga tjejeer tillmatsalen för att äta , men E hade tyvärr tappat bort sina nycklar med sin matbricka på såhon fick låna min tarrrik (tallrik) sen ist... yess
vi drar sedan ner mot stan då E får ett samtal om att nån hittat hennes nycklar , skönt tycker jag!

fortsätter ner o sökersponsorer , får ett JÄTTE BRA NAPPP så vi går därifrån glaaada!!=D

yeye , drar sedan till mikaela o till kiittie:D oki jocke var också hemma men han sov mest!:P

yes yes , läggerupp på kittie sen när jag bajsat osv ( när jag har lust dvs)

nu trycker det..


aja , är där 2h ungefär ;D längesen o sedan tar jag bussenn hem!! osedan tar jag en annan buss så jag får walka liite extra bre!!


aja kommer hem o äter chili con carne - gott o nu sitter jag och hör på emelies o hennes boyfreinds basröst!

PUSS o bajs



21:29
datorn värmer mig , fick just 3 sms som jag egentlige skulle fått runt fyra kanske?+
åååååååååh nu fick jag den dära känslan igen ,känner migotillräcklig , ful äcklig och somom jag kommer förlora något eller någon eller somom  'sch soph vi orkar ej ditt tjat. de finns dom som hare värree
här har ni mysbilde rpåkittie:


de vill sig inte : snnartdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: