Sophie

- Mer än du förtjänar!

vilken dag!

Kategori: KUL

Började med att jag vaknar hos A klockan åtta!!!!!!!! , han drar upp o spelar en massa data spel medan jag ligger i sängen o somnar om tills typ 12 .. typ då kommer de nån till han och jag börjar fixa mig för att dra , tar bussen ner till centralen och mot hammarby sedan , då ringer sara !! och frågar hur jag har tänkt angående fredag - då är det 20års fest för en Kim i köping och sara ärbjuden och fick ta med sig 2 tjejer också ( jag o sofie) var egentligen tänkt att johanna skullemed , men honbanga ( tur för mig)
OCH JA , jag hade bestämt mig att jag skulle med o fira Kim:D + två andra av hans kompisar , kommer bli feting festen , med mat , bad , bål , aah mkt smått o gott.iaf vi drar mot hälla för att kolla efter en present , första butiken vi går in på hittar vi en as fin present , tar kort på de på fredag så fårni se!! butiken cervera vare iaf!!

Yes, efter det tar vi en tripp till hummelsta , där jag får as mkt godis för 18 kr!!!!! o sen efter de kör vi runt o runt o runt ,sara gillar att köra bil - ja! vi kör sedan hemtillmig så att jag kan fylla på med energi till repet senare , oh sedan drar vi och hämtar saras pappa på stationen och sen hem till sara för att byta bil o sendramot hacksta och mot repstudion - japp jag var med o repade - spelade trummor - och tro mig , de gickmktbättre än vajag hade tänkt mig , men fan så mkt mer jag måste lära mig.. men jag har en liten aning om att de kan komma att gå skit bra!!=D , hoppas bara dom andra tycker de också.. okej, efter lite rep så drar vien tur till tror jag? - alltså jag har ingen koll men fan så vi körde idag ,haha ,rönnby - sura  - hummelsta , haha
you name it!

ajaa, sen senarerunt halv åtta skjutsar sara äntligen hem oss;) o då kommer pappa och hämtar mig o så drar vi tillmaxi o storhandlar , haha där äre en kille somflörtar med mig , han säger inge ,men han flörtar som fan med ögonen-- elle rja , tänk om han hade ticks?
haha kul isf - äsch jag tror han flörtade iaf!!
jaja efter de kommer sara hem til mig o delar på lita nytt snacks som kommit till stan - nu nån halvtimme senare ärman mätt och mår illa o så fryser jag också - det spökar hemma hos mig , tro mig , jag o sara har kännt de..

Nu har jag skrivit klart o ska logga in på msn o kolla om de är någon som vill skriva med mig , annars blire ladda hem sjukhuset och kollafärjan:D:D:D

imorgon blire utgång och rep i think:D sen ska jag jogga ocksåå

fast inte i den ordningen då!

tjaråå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: