Sophie

- Mer än du förtjänar!

PUSSELIPUU

Kategori: KUL

hejohallåå

idag var jag jääääääätte trött när jag vaknade , det var nästan så att jag skulle kunnat skolka , men , jag tog tag imitt nya fläsk och kom upp efter ungefär en halvtimma , tyvärr blev de liiite stress då , men äsch, orka bry sig , i skolan dansade vi ,, i vanliga kläder och i ovanliga kläder(A) FAME!!!

LUNCHADE LITE , sen blev det KLASSråd osv, sen svenska i tjugomin o sen vare dags för att se en film , som alla treor ser,
dont drink and drive osv.

den var hård, satt sig ganska bra , men jag kunde hålla tillbaka tårarna . kanske man inte ska göra men aja!
Det var så tragiskt att se vad som händer efter olyckan för alla inblandade - för dom som överlever men får mén för livet och för dom sominte överlevers famljer..

ajaa ,  jag borde sätta mig med engelskan nu , de här är kris o jag börjar faktiskt undra varför jag ens går på lektionerna

aja får se hure går med engelskan ,något som går bra är dansen , eller ja de runt om , skrivandet och själva processen - har höjtt mig med ungerfär ett och ett halvt betyg!!


ah men vet ni vad  idag fick jag hjärtattack fick ett konstigt sms. - mmmmmh--

fast jag klarade mig ganska bra där den gången pga att jag fick ett annat sms , ett mysigt.

haha det skiter väl ni i?

ajaa, tyvärr är jag inte så mkt av en bloggare , inte som maria H iaf ,hon vet vad hon ska blogga om , och gör det bra , jag jag skriver ner allt som hänt - ganska lulligt
haha men thats my thing

ikväll ska jag , ----
de ska bli kul skare
engelskan nu :
goodbye!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    hahaah, jag tackar för din fina gest mot mig. jag gillar att blogga, det är kul ju :D

    2008-10-20 | 17:08:44
    Bloggadress: http://silver
  • Maria säger:

    fitta, det blev fel.

    2008-10-20 | 17:09:12
    Bloggadress: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: