Sophie

- Mer än du förtjänar!

pussAS

Kategori: KUL

kom precis hem från stan dårå har strosat runt med anna och sara och elli ett tag också .,ett litet tag..
yess  jag o anna kollade iaf runt med sponsorer , känns bra de här nu MHM.. o sen så fikade jag anna o sara . hejja sara imorgon på historia provet!!
Med mig hem från stan fick jag iaf ; hårfärg och en deo som luktar dodis , MUMSFILIBABA ,

om ni undrar vilken färg så får nni fråga , annars så kommer jag säkert ta en bild på de efter jag har färgat , ska till sariz o färga tonight , SPÄNNADE skare bli

imorgon slutar vi tolv från skolan o då vettefan vad som händer , men PÅ kvälenl blire afterwork och konrad i think , fettnajjs:Danna o sara iaf , o sen sofie o dom maybe:D , KUUUUL!!





JAG ÄR IAF TAGGAD INFÖR IMORGON!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: